KOMUNIKAČNÍ BEZPEČNOST, BEZPEČNÉ CHOVÁNÍ

Cílové skupiny:

  • Klíčové osoby společností či institucí (vrcholový management, vrcholoví představitelé státní či veřejné správy)
  • Osoby blízké klíčovým osobám (asistentky, rodinní příslušníci, další personál)
  • Bezpečnostní personál (pracovníci útvarů ochrany, řidiči)

 

Obsah školení:

  • Bezpečné chování – osvojení základních zásad bezpečného chování.
  • Bezpečná komunikace.
  • Základní zásady osobních i pracovních rozhovorů a jejich obsahu.
  • Osvojení základních zásad bezpečného zacházení s IS/ IT, telefony a jinými elektronickými komunikačními prostředky.
  • Konzultace v oblasti bezpečnosti – individuálně zaměřené školení dle zadání klienta v návaznosti na mimořádnou událost, vyhodnocení potenciálních hrozeb a rizik, navržení systému bezpečnostních opatření.
  • Školení řidičů/ bezpečnostního personálu VIP osob – nácviky bezpečné jízdy, praktické cvičení střelby a sebeobrany, procvičení standardních operačních postupů.
  • Obrana proti sledování (stalkingu) – osvojení základních zásad obrany proti sledování a sledování samotného.
  • Praktické cvičení – dle požadavků klienta – řízení, plánování, taktika a typizované postupy.
  • Odhalování rizik – osvojení základních zásad při vyhledávání a odhalování rizikových faktorů.